REGULAMIN KORZYSTANIA Z FORUM
I. Wstęp
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z forum na Portalu: silent-hill.pl
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
- Portal - strona internetowa silent-hill.pl
- Administrator – właściciel i twórca Portalu Internetowego oraz Forum silent-hill.pl
- User - użytkownik korzystający z Portalu Internetowego oraz Forum silent-hill.pl
II. Zasady korzystania z Portalu
- Wypowiadając się na Portalu User zobowiązany jest do przestrzegania następujących zasad:
- Nie wolno stosować wulgaryzmów oraz słów niecenzuralnych,
- Nie wolno umieszczać linków prowadzących do reklam, spamu czy wirusów,
- Nie wolno publikować treści niezgodnych z prawem,
- Nie wolno obrażać innych Userów i umieszczać treści uznanych za obraźliwe,
- Nie wolno spamować oraz umieszczać linków do nielegalnego oprogramowania,
- Złamanie powyższych zasad może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów (Userów).
- Jako User wyrażasz zgodę, że wszystkie informację jakie wpiszesz (podasz) na forum będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez Twojej zgody żadnym osobom, ani podmiotom trzecim.
- Administrator nie będzie obarczony odpowiedzialnością za włamania hackerskie dokonane przez osoby trzecie (inne osoby), które mogą się przyczynić do pozyskania tych danych.
- W przypadku zapomnienia hasła przez Usera, nie ma możliwości odzyskania starego hasła.
- Adres mailowy jest wykorzystywany jedynie do potwierdzenia podanych informacji podczas etapu rejestracji oraz zmiany hasła (gdy użytkownik zapomniał stare hasło).
- Portal wykorzystuje Pliki Cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie do ułatwienia korzystania z forum.
- Dodając nowy temat User zobowiązany jest do przestrzegania następujących zasad:
- Przed dodaniem tematu należy sprawdzić czy podobny lub identyczny temat nie został już dodany,
- Tytuł tematu powinien zwięźle i dokładnie określać problem, którego on dotyczy,
- Przed dodaniem tematu należy wybrać odpowiednią kategorię, do której pasuje opisywany problem lub zapytanie,
- W treści tematu należy dokładnie opisać swój problem i podać jak najwięcej szczegółów, które pomogą innym Userom udzielić trafnej odpowiedzi.
- Udzielając odpowiedzi na pytanie lub dodając nowy post do tematu User zobowiązany jest:
- Sprawdzić, czy wcześniej nie została już udzielona taka sama odpowiedź na pytanie,
- Wziąć pod uwagę użyteczność umieszczanej treści, która powinna być jak najbardziej trafna do opisywanego problemu lub zapytania
- Zalogowany na Portalu User może dodać komentarz ,oddać głos w ankiecie, oraz korzystać z forum zgodnie z niniejszym Regulaminem.
III. Konto Usera
- Założenie konta oraz korzystanie z Portalu jest w pełni darmowe.
- W celu usunięcia konta należy wysłać prywatną wiadomość z panelu „Moje konto” do Administratora Portalu o treści: “Proszę o usunięcie konta”. Po usunięciu konta jego przywrócenie jest niemożliwe.
- Zmiana hasła jest możliwa tylko z panelu logowania do Portalu poprzez kliknięcie w link „Zapomniałem hasła”.
IV. Zasady przyznawania punktów
- Zadanie pytania (dodanie tematu) +2 pkt.
- Udzielenie odpowiedzi (dodanie postu) +4 pkt.
- Wybranie Twojego postu jako najlepszej odpowiedzi na zadane pytanie (temat) +5 pkt.
- Oddanie głosu "w górę" na Twoje pytanie (temat) lub post (odpowiedź) +1 pkt.
- Oddanie głosu "w dół" na Twoje pytanie (temat) lub post (odpowiedź) -1 pkt.
- Oddanie swojego głosu w ankiecie "Najlepsza część serii Silent Hill" +10 pkt.
- Dodanie swojego komentarza +20 pkt.
V. Nadanie tytułu Userowi na podstawie zdobytych punktów
VI. Uprawnienia Administratora
- Administrator Portalu może edytować lub usuwać wybrane tematy, posty lub komentarze jeśli uzna, że naruszają one niniejszy Regulamin lub ogólne zasady społeczne. Nie wymaga to uzasadnień ani wyjaśnień.
- Administrator Portalu może zablokować konto Usera jeśli uzna, że jego postępowanie narusza niniejszy Regulamin. Zablokowanie może nastąpić na określony czas lub na zawsze i nie wymaga uzasadnień ani wyjaśnień.
- Administrator Portalu może zmieniać lub przesuwać tematy wraz z postami do innej kategorii, jeżeli uzna ze zostały one błędnie dodane.
- Administrator Portalu na zlecenie Usera moze dokonać zamianę jego adresu mailowego znajdującego się w bazie danych.
VII. Odpowiedzialność
- Administrator Portalu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody Usera, powstałe na skutek korzystania z Portalu.
- Administrator Portalu będzie dokładał nieustannej staranności, aby prowadzony przez niego Portal był wolny od błędów i usterek zagrażających Userom, jednak nie może zagwarantować, że takowe nigdy nie powstaną.
- Administrator Portalu nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku udostępnienia przez kogoś na Portalu treści niepoprawnych merytorycznie, obraźliwych lub niezgodnych z prawem.
- Administrator Portalu nie odpowiada za treść dostarczonych przez Userów porad, czy udzielonych rozwiązań.
VIII. Postanowienia końcowe
- Administrator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na stronie internetowej Portalu.
- Dokonanie procesu rejestracji, założenie konta na Portalu przez Usera oraz późniejsze korzystanie z forum oznacza zaakceptowanie Regulaminu.
- W przypadku nieakceptowania Regulaminu należy nie zakładać konta lub poprosić o jego usunięcie.
- Sugestie oraz błędy dotyczące działania Portalu należy zgłaszać na adres mailowy aktywacja@silent-hill.pl
- Zakładając konto na Portalu silent-hill.pl zgadzasz się na warunki opisane w tym regulaminie.