Księga Gości

I Ty dodaj swój wpis!

Portal Silent-hill.pl jest:
Bardzo dobry
Dobry
Przeciętny
Słaby
Bardzo słaby
OCENA: 4.5
Bardzo dobry:Głosy: 337
Dobry:Głosy: 61
Przeciętny:Głosy: 23
Słaby:Głosy: 7
Bardzo słaby:Głosy: 25
SUMA GŁOSÓW: 453

SH 4: THE ROOM








Sniffer Dog
Hummer
Potwór przypominający poszarpane resztki demonicznego psa, który posiada bardzo długi, zwisający język, służący do spuszczania krwi z swoich ofiar. Samiec w porównaniu do płci żeńskiej ma ciemnozielone futro oraz wyraźnie widniejące oczy i uszy, których brakuje natomiast u samic. Potwory atakują bardzo często w licznych grupach, rzucając się na bohatera lub gryząc i szarpiąc za jego nogi. Dużą zaletą ich jest umiejętność wykonywania uników podczas walki.
Potwory te są to małe latające stworzenia, przypominające połączenie nietoperza z kolibrem. Ciało ich jest na tyle duże, ze swoją wielkością i budową upodabnia się go gacka, a ostre jak brzytwa kolce na końcu głowy, służące do zadawania ciosów, do dzioba ptaka. Przeciwnik ten jest dosyć słaby, lecz w większych grupach potrafi stwarzać spore zagrożenia. Zaletą ich jest szybkie poruszanie się. Występują one bardzo często, prawie w większości lokalizacji w grze, atakując głównego bohatera z powietrza.
Blue Tremer
Red Tremer
Blue Tremer jest to mały, pełzający robak przypominający swoją budową ciała pasożyta lub pijawkę. Potrafi poruszać się po podłożu, ścianach oraz suficie pozostawiając po sobie widoczne śladu szlamu. Nie atakuje on głównego bohatera, lecz bliski kontakt z nim może spowodować niewielkie obrażenia.
Potwór ten to odmiana Blue Tremer'a. Mały, pełzający robak przypominający swoją budową ciała pasożyta lub pijawkę. Potrafi poruszać się po podłożu, ścianach oraz suficie pozostawiając po sobie widoczne śladu szlamu. Nie atakuje on głównego bohatera, lecz bliski kontakt z nim może spowodować niewielkie obrażenia.
Twin Victims
Bottom
Ogromnych rozmiarów potwór, przypominający śpiące bliźnięta syjamskie w poszarpanym, brudnym fartuchu i poruszające się na dwóch wielkich łapach, które służą im jako nogi. Początkowo nie atakuje on swojej ofiary, tylko wskazuje w jej kierunku palcem, a po chwili dopiero z wielką agresją rzuca się na nią i zadaje spore obrażenia swoimi długimi rękoma. Bardzo często chodzą w grupach i są bardzo wytrzymałe oraz odporne na ciosy.
Potwór ten przypomina mocno zdeformowaną postać ludzką, nieposiadającą nóg i poruszającą się na rękach z głową zwisającą w dół, którego spotykamy podczas drugiej wizyty w South Ashfield Heights. Jest on podobny do swojego poprzednia Twin Victims, ale znacznie silniejszy, bardziej wytrzymały i zadający silniejsze obrażenia. Walkę z nim utrudnia fakt, iż często atakują głównego bohatera w licznych grupach.
Wall Man
Gum Head - oldtype
Potwór przypominający zdeformowaną połowę ludzkiej postaci, wystającej ze ściany, która posiada duże nieproporcjonalne ręce, służące do zadawania licznych obrażeń głównemu bohaterowi. Nie potrafią się one przemieszczać, ani poruszać, dlatego najlepszą metodą jest je omijać, unikając w ten sposób starcia. Bardzo dobrze kamuflują się w ścianie co jest ich mocną stroną, poczym nagle wyłaniają się i atakują, zadając silne ciosy swoimi łapami.
Potwór przypominający zdeformowaną postać o wyglądzie i zachowaniu podobną do małpy, szarym kolorze skóry oraz mocno zniekształconej górnej części ciała i guzie wyrastającym im z gardła. Podstawową ich formą zadawania obrażeń są uderzenia łapami oraz gryzienie głównego bohatera. Kreatury te są bardzo powolne oraz posiadają niewielki zasięg ataku. Jedyną ich silną stroną jest praca w grupach i poruszanie się w wąskich pomieszczeniach, kiedy nie ma możliwości ich ominięcia.
Gum Head - newtype
Patient
Potwór przypominający zdeformowaną postać o wyglądzie i zachowaniu podobną do małpy oraz różowym kolorze skóry, który posiada więcej ludzkich cech od swoich poprzedników. Kreatury te są bardziej agresywne, silniejsze i zazwyczaj atakują z użyciem broni takiej jak: kij golfowy lub rurka. Wolne poruszanie się oraz niewielki zasięg zadawania obrażeń to zdecydowanie ich najsłabsze punkty. Zaletą tego potwora jest możliwość odebrania broni podczas starcia głównemu bohaterowi.
Potwór przypominający zdeformowaną, wysoką postać kobiety o bardzo zniekształconych rysach twarzy, ubraną w zakrwawioną suknię, która trzyma w ręku łom, służący do zadawania sporych obrażeń głównemu bohaterowi. Patient nie jest zbyt szybkim przeciwnikiem, ale jego ciosy potrafią być naprawdę mocne i zabrać sporo punktów zdrowia naszemu Henry'emu. Występują najczęściej w licznych grupach, co w wąskich korytarzach lub pomieszczeniach może być dużym zagrożeniem.
Greedy Worm
Wheel Chair
Potwór przypominający ogromnego, obślizgłego robaka podobnego do gąsienicy o różowym odcieniu skóry i okrągłej paszczy, wypełnionej dużą ilością ostrych zębów. Greedy Worm nie pełni roli przeciwnika, ponieważ nie zadaje żadnych obrażeń głównemu bohaterowi i nie można go również zabić. Porusza się on w jednym miejscu ciągłym ruchem imitującym pełzanie.
Wheel Chair to stare wózki inwalidzkie poruszające się same po różnych pomieszczeniach i lokacjach z dużą prędkością. Jeżdżą one bardzo chaotycznie, często zmieniają kierunki, a w bliskim kontakcie z ofiarą potrafią najechać jej na nogi i z impetem powalić na podłogę. Podobnie jak duchy potrafią zabierać bohaterowi energię za pomocą aury. Występują w Hospital World.
Toadstool
Victim 01 Jimmy Stone
Toadstool to pasywny przeciwnik, przypominający wyrastające z ziemi długie kolce, na końcu których znajduje się główka. Niektóre z nich czekają na drodze, którą zmierza nasz główny bohater, blokując dalsze przejście, inne zaś wyrastają z dziur w ziemi. Stwór ten nie atakuje samemu, jednak w momencie dotknięcia go zadaje znikome obrażenia.
Jimmy Stone, znany jako Ofiara nr 1, został zamordowany przez Waltera Sullivan'a strzałem w tył głowy na pierwszym piętrze budynku sierocińca Wish House, a serce jego zostało usunięte z ciała. Duch ten pojawia się jako postać z bladą, łysą głową, na której jest sporo licznych okaleczeń, ubrana w postrzępione zalane krwią ubranie. Aura, która go otacza powoduje u głównego bohatera utratę energii. Zjawa Jimmy'ego Stone'a jest nieśmiertelna i nie można jej zabić.
Victim 04 Steve Garland
Victim 10 Eric Walsh
Steve Garland, znany jako Ofiara nr 4, został zamordowany przez Waltera Sullivan'a przy użyciu broni maszynowej, jednakże jego serce nie zostało wyjęte. Był on właścicielem sklepu zoologicznego i pojawia się jako duch w ogrodniczkach, trzymając w prawej dłoni saperkę. Posiada siwiejące, ciemne włosy na głowie oraz bladą skórę i jest bardzo powolny, ale zadaje silne obrażenia. Aura, która go otacza powoduje u głównego bohatera utratę energii. Zjawa Steve'a Garland'a jest nieśmiertelna i nie można jej zabić.
Eric Walsh, znany jako Ofiara nr 10, został zamordowany przez Waltera Sullivan'a strzałem w twarz, a ciało jego znaleziono w jego mieszkaniu, w salonie. Był od właścicielem baru i pojawia się jako duch przybity mieczem do podłogi w swoim apartamencie, ubrany w zielone spodnie oraz długą ciemną koszulę. Jest bardzo szybki i posiada dosyć silne ciosy. Aura, która go otacza powoduje u głównego bohatera utratę energii. Zjawa Erica Walsh'a jest nieśmiertelna i nie można jej zabić.
Victim 12 Peter Walls
Victim 13 Sharon Blake
Peter Walls, znany jako Ofiara nr 12, został pobity na śmierć przez Waltera Sullivan'a, a ciało jego zostało odnalezione w hotelu w South Ashfield. Był on studentem szkoły średniej uzależnionym od narkotyków i pojawia się jako duch nastolatka ubranego w brązowe spodnie, sportową kurtkę oraz ciemną czapkę na głowie. Jest to najszybsza z ofiar morderstw, ale nie dysponuje najsilniejszymi ciosami. Aura, która go otacza powoduje u głównego bohatera utratę energii. Zjawa Petera Walls'a jest nieśmiertelna i nie można jej zabić.
Sharon Blake, znana jako Ofiara nr 13, została zamordowana przez Waltera Sullivan'a na skutek utopienia jej w jeziorze Toluca, której ciało zostało znalezione w lesie w pobliżu tytułowego miasteczka. Była to kobieta w średnim wieku, której członkowie rodziny należeli do sekty Silent Hill i pojawia się jako duch starszej pani, ubranej w kapelusz oraz długą, ciemną sukienkę. Jest to najwolniejsza i najsłabsza ofiara ze wszystkich występujących w grze. Aura, która go otacza powoduje u głównego bohatera utratę energii. Zjawa Sharon Blake jest nieśmiertelna i nie można jej zabić.
Victim 14 Toby Archbolt
Toby Archbolt, znany jako Ofiara nr 14, został zamordowany przez Waltera Sullivan'a na skutek zepchnięcia go ze skarpy w Meksyku. Był on czarnoskórym mężczyzną w średnim wieku, kapłanem sekty Holy Mother i pojawia się jako duch ubrany w brązowe ubranie. Widoczne obrażenia na głowie wskazują, ze zmarł on z powodu urazu czaszki. Jest dosyć szybki, ale nie pojawia się często podczas rozgrywki. Aura, która go otacza powoduje u głównego bohatera utratę energii. Zjawa Toby'ego Archbolt’a jest nieśmiertelna i nie można jej zabić.






BOSSOWIE SILENT HILL 4 THE ROOM





Boss-Cynthia Velasquez
Boss - Jasper Gein
Cynthia Velasquez, znana jako Ofiara nr 16, została zamordowana przez Waltera Sullivan'a na skutek zadźganie nożem na stacji metra w Ashfield. Była młodą kobietą o latynoskiej urodzie i pojawia się jako duch w czerwonej sukience i bardzo długich czarnych włosach, które służą jej jako broń do chwytania bohatera i wysysania z niego energii życiowej. Jest ona bardzo silną zjawą, którą najlepiej jak najszybciej przybić mieczem do podłogi.
Jasper Gein, znany jako Ofiara nr 17, został zamordowany przez Waltera Sullivan'a na skutek spalenia go w pokoju sierocińca Wish House na parterze. Był on młodym człowiekiem, zafascynowany kultem w Silent Hill i pojawia się jako duch w płomieniach, który próbuje pochwycić głównego bohatera, żeby wyssać z niego energie życiową. Jest on bardzo powolną zjawą, ale równie silną, dlatego najlepiej jak najszybciej przybić go mieczem do podłogi.
Boss - Andrew DeSalvo
Boss - Richard Braintree
Andrew DeSalvo, znany jako Ofiara nr 18, został zamordowany przez Waltera Sullivan'a na skutek utopienia go w basenie pełnym krwi. Był on mężczyzną w podeszłym wieku, strażnikiem więzienia oraz opiekunem w sierocińcu Wish House i pojawia się jako duch ubrany w czarne spodnie i nie posiadający górnej części ubioru. Zjawę tą musisz przybić mieczem do podłogi, żeby zabrać mu niezbędny klucz do maszynowi, zaleca się również użycie srebrnych naboi.
Richard Braintree, znany jako Ofiara nr 19, został zamordowany przez Waltera Sullivan'a na krześle elektryczny we własnym mieszkaniu. Był on jednym z sąsiadów Henry'ego Townsend'a, mieszkający w apartamentach South Ashfield's Height's Apartments w pokoju nr 207 i pojawia się jako duch ubrany w koszulę i krawat, który w jednej z dłoni trzyma klucz francuski. Zjawa ta jest najbardziej niebezpieczna, potrafi się teleportować i zadawać ciężkie obrażenia. Najlepiej użyć w walce z nią srebrnych kul.
Boss - One Truth
Boss - Walter Sallivan
One Truth jest to większa i mocniejsza wersja Wall Man'a. W przeciwieństwie do niego nie wychodzi on ze ściany tylko ma możliwość poruszania się w pionie, będąc zawieszony wewnątrz metalowego kwadratu, ściśle połączonym z jego ciałem. Atakuje głównego bohatera swoimi długimi ramionami, którymi zadaje silne obrażenia. Najlepszą metodą jest oddawać ciosy z większej odległości, aby uniknąć w ten sposób niepotrzebnych starć. Tylko jeden z dwunastu przeciwników jest tym właściwym, natomiast pozostali to manekiny. Twoim zadaniem jest znaleźć tego prawdziwego.
Ostatni boss z jakim przyjdzie się nam zmierzyć w Silent Hill 4: The Room i jednocześnie najsilniejszy oraz najtrudniejszy ze wszystkich do tej pory pokonanych. Walter Sallivan, znany jako Ofiara nr 11, popełnił samobójstwo w więziennej przez zadźganie się w szyję przy pomocy łyżki. Przeciwnik ten podczas starcia używa zarówno pistoletu jak i rurki, którymi potrafi zadać naprawdę ciężkie obrażenia. Dodatkowym atutem jego jest umiejętność szybkiego przemieszczania się - teleportacji. Podczas walki najlepiej sprawdza się broń biała np. siekiera lub łopata.
Boss - Conjurer
Potwór ten przypomina wielki rozwijający się płód z widoczną na samym środku wystającą głową, który stanowi nieziemskie wcielenie Walter'a Sullivan'a, utworzonego z jego własnych szczątków. Przebicie jego ośmioma włóczniami, które powbijane są dookoła w płótna, spowoduje, ze Sullivan straci nadludzkie moce, opadnie z sił i będzie można go pokonać. Conjurer jest przeciwnikiem statycznym, nie porusza się i nie zadaje żadnych obrażeń głównemu bohaterowi.

News | Księga | Linki | Forum | Ankieta | Komentarze | Download | Kontakt

2015-2024 Silent Hill History © by Koralczyk.pl
Strona korzysta z plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.